مطابق آنچه پیش بینی می‌شد گاریدو برخی بازیکنان جوان را پسندیده و هیچ بعید نیست به آنها میدان دهد.

حبوباتی

به گزارش همشهری آنلاین از روز نخست حضور گاریدو در تهران و قرار گرفتن در رأس کادر فنی پرسپولیس این سؤال مطرح بود که او با تیمی که میانگین سنی بالایی دارد و یکی از پیرترین تیم‌های لیگ برتر به حساب می‌آید چه خواهد کرد.
گاریدو در نشست خبری خود اعلام کرد که توجهی به سن و سال بازیکنان نمی‌کند و با توجه به کیفیت بازیکنان، نفرات مد نظر خود را برای حضور در ترکیب نهایی انتخاب خواهد کرد.
با این حال از روز اول تمرینات از آنجایی که تعداد بازیکنان جوان با نفرات اصلی برابری می‌کرد یا حتی در برخی روزها بازیکنان جوان بیشتر از نفرات باتجربه و اصلی بودند پیش‌بینی می‌شد که احتمالاً یک رفرم سنی در تیم پرسپولیس وجود داشته باشد.
حالا هم مطابق آنچه پیش بینی می‌شد گاریدو برخی بازیکنان جوان را پسندیده و هیچ بعید نیست به آنها میدان دهد.
بعد از اینکه گفته شد این مربی اسپانیایی کیفیت فنی محمد بادپا مهاجمی که فصل قبل شانس بازی نیافت را تأیید کرده حالا خبر می‌رسد او سمیر حبوباتی دیگر بازیکن جوان سرخ‌ها را پسندیده و هیچ بعید نیست این بازیکن را در ترکیب اصلی بازی‌های رسمی قرار دهد.
حبوباتی 18 سال و شش ماه سن دارد و همین حالا عضو تیم ملی جوانان است.او قبل‌تر در تیم ملی نوجوانان هم حضور داشت و به جام جهانی رفت اما در هیچ کدام از بازی‌های این تورنمنت به میدان نرفت.
حبوباتی که قد و قامت نسبتاً مناسبی دارد در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و برای اردوی تازه تیم ملی جوانان هم دعوت شده تا همراه این تیم به چین برود اما ظاهراً گاریدو نمی‌خواهد او را به تیم ملی جوانان بدهد و قصد دارد او را در اردوی ترکیه در اختیار داشته باشد.
این بازیکن در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و فعلاً مسعود ریگی و سینا اسدبیگی را به عنوان رقیب می‌بیند اما هیچ بعید نیست که گاریدو با میدان دادن به این بازیکن 18 ساله هواداران پرسپولیس و رسانه‌ها را غافلگیر کند.
حبوباتی در بازی چند روز قبل تیم اصلی پرسپولیس مقابل منتخب آکادمی برای تیم اصلی بازی کرد چرا که با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند و ظاهراً در این بازی هم نمایش درخشانی داشته است.
به نظر می‌رسد گاریدو، لمینه یامال خود را در تیم جدیدش پیدا کرده است و اگر به سمیر میدان دهد میانگین سنی تیمش را پایین خواهد آورد و روح تازه ای به پرسپولیس می‌دمد که البته می‌تواند ریسکی باشد.

کد خبر 869486

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • ... IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    76 9
    درودبرشرف گاریدو❤❤❤❤❤❤❤❤🥰🥰🥰
  • نگین IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    72 8
    دمتم گرم
  • کیون IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    49 3
    مربیان خارجی بلدند چگونه از بازیکنان جوان بازی بگیرند
  • م IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    47 3
    باید پیر پاتال ها رو بفروشن به تراکتور و بازیکن جوان بگیرن که بتونه بازی کنه......
    • مجید FI ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      22 5
      😅😅😅😅حالا چرا به تراکتوربفروشه
  • سیدحسین IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    26 9
    شما فقط پیام ششتقلالیها را چاپ میکنید ماهیت خودتون را نشان دادید تاکنون یک پیشکسوت پرسپولیس مقل این عقده ایها ازباشگاه تاپیشکسوت وهوادار فقط وفقط هدفشان تخریب پرسپولیس است ...
    • علی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      22 4
      بازیکن میخوای مثل سید جلال حسینی باغیرت که هنوز غیرتی هست برای پول پرسپولیس را نفروخت ماند
    • خون آبی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      9 28
      حالا لنگیا خودشون چه تحفه ای هستن که خبرهای چی باشه؟ یک مشت بازیکن و کادر فنی ... و بی عرضه که بدون الطاف فدراسیون و داورها ، مفت گرون هستن.بهتر لنگیا برن امسال هم آویزون داورها و فدراسیون بی... بشن.
  • شهرام IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    20 3
    دورو بر شرف این‌مربی. اگر واقعا این موضوع حقیقت باشه ایشون بهترین‌کار رو داره میکنه و آینده خوبی در انتظار پرسپولیس خواهد بود در فوتبال روز دنیا بازیکن های شانزده هفده ساله در تیم بارسلون و رئال مشغول بازی هستن!ما این‌چند ساله قهرمانی زیاد دیدیم گاریدو باید پشتوانه سازی کنه.
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      12 1
      ما جام زیاد دیدم ما باید به جوانان میدان بدهیم مطمئنن با جوان‌ها نتیجه خوب می‌گیریم اگر هم نشد فدای سر جوانانمان
  • شیرین IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    14 3
    استقلال و سپاهان و تراکتور همه بازیکنای خوب درو کردن،پرسپولیس ۱ماه بیشتر هست هنوز نتونسته گلر و دفاع چپ و وینگر مهاجم بگیره.سهامدارای استقلال همه جوره ساپورت میکننش
  • Hamed IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    14 1
    اگه این فصل گاریدو خراب کرد هم تو نخبگان هم تو لیگ نباید ازش ایرادی گرفت چون ب هر حال یه سری تبعات هم داره این جوان گرایی مطمئن باشید این کار. گاریدو خیلی ب نفع پرسپولیسه
  • .h IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    10 0
    کاش قلعه نویی هم یکم یاد بگیره و آنقدر از پسر شجاع استفاده نکنه مرتضی زودتر برگرده که حداقل از دست این یکی راحت شیم
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    11 0
    با جوونا نتیجه میگیریم💪
  • راز IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    10 0
    بهترین کاری است که میشد انجام داد. واقعا سن بازیکنان خوب در همه تیمها بالاست. وقتی باشگاهی برای بازیکن سی و پنج ساله شصت میلیارد هزینه میکنه یعنی نسل بازیکنان خوب داره منقرض میشه. دمت گرم گاریدو که به کمک فوتبال ایران اومدی
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    6 1
    مثل یحیی خوبه که فقطبه پیرمردهاوباندتودش بازی میدادکارنداست فلان بازیکن جوان بهترین بازیکنه